Ogłoszenie z dnia 2022-05-12 - Obwieszczenie

Data wydania 2022-05-12
Tytuł Obwieszczenie

Radziłów 2021.05.12

Gk. 6220.5.2022.JC

 OBWIESZCZENIE

 Działając na podstawie art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 2373 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021r., poz. 753 z późn.zm.) zawiadamiam, że na wniosek Gminy Radziłów reprezentowanej przez Pełnomocnika Panią Kierownik Referatu Inwestycji Panią Annę Bagińską wszczęto postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą „Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Słucz” przewidzianego do realizacji na działkach 76, 86, 118, 146/12, 141, 142, 164, 166, 167, 169, 527; w obrębie 0027 Słucz, w jednostce ewidencyjnej Radziłów.

 Planowana inwestycja należy do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko wymienionych w § 3 ust.1 pkt 81 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839) dla których obowiązek sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko może być wymagany.

 Ponadto informuję, że na podstawie art. 64 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko zwrócono się do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Grajewie, Pl. Niepodległości 12, 19-200 Grajewo, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku, WST ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie RZGW ul. 29 Listopada 5, 16-300 Augustów o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i ewentualnego zakresu raportu.

 Zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt 4 w/w ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska, oraz ocenach oddziaływania na środowisko decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach wydaje wójt.

 W związku z powyższym uprzejmie informuję o możliwości zapoznania się z wnioskiem Inwestora i zgłoszenia swoich uwag w siedzibie Urzędu Gminy Radziłów ul. Plac 500-lecia 14, 19 – 213 Radziłów w dniach i godzinach pracy Urzędu.

 Uwagi i wnioski można zgłaszać w formie pisemnej, ustnej do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania, oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2019 r. poz. 162 ze zm.).

Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego ogłoszenia.

 

 WÓJT          

 Krzysztof Milewski

 

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Jadwiga Cendrowska - Referat Gospodarki Komunalnej

Data wytworzenia: 2022-05-12

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2022-05-13

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2022-05-13