Ogłoszenie z dnia 2021-12-16 - Obwieszczenie
Data wydania | 2021-12-16 |
---|---|
Tytuł | Obwieszczenie |
Radziłów 2021.12.16
Gk.6220.27.2021.JC
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 247 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021r., poz. 735 z późn. zm.) zawiadamiam, że na wniosek Alsol SP z o. o., 87 – 100 Toruń ul. Szosa Lubicka 15a/37, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowa- niach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie Elektrowni Fotowoltaicznej o łącznej mocy do 2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Klimaszewnica na terenie działek 190 i 191 gm. Radziłów, z możliwością realizacji etapowo.
Planowana inwestycja należy do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko wymienionych w § 3 ust.1 pkt 54 lit b Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U.
z 2019 r. poz. 1839) dla których obowiązek sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko może być wymagany.
Ponadto informuję, że na podstawie art. 64 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko zwrócono się do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Grajewie, Pl. Niepodległości 12, 19-200 Grajewo, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku, WST ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie RZGW ul. 29 Listopada 5, 16-300 Augustów o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i ewentualnego zakresu raportu.
Zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt 4 w/w ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska, oraz ocenach oddziaływania na środowisko decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach wydaje wójt.
W związku z powyższym uprzejmie informuję o możliwości zapoznania się z wnioskiem Inwestora i zgłoszenia swoich uwag w siedzibie Urzędu Gminy Radziłów ul. Plac 500-lecia 14, 19 – 213 Radziłów w dniach i godzinach pracy Urzędu.
Uwagi i wnioski można zgłaszać w formie pisemnej, ustnej do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania, oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2019 r. poz. 162 ze zm.).
Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego ogłoszenia.
WÓJT
Krzysztof Milewski
Metryka strony