Ogłoszenie z dnia 2014-07-11 - Obwieszczenie
Tytuł | Obwieszczenie |
---|---|
Data wydania | 2014-07-11 |
Podmiot ogłaszający | Wójt Gminy Radziłów |
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zmianami) oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267)
z a w i a d a m i a m
że w dniu 11 lipca 2014r. na wniosek Gminy Radziłów reprezentowanej przez Sekretarza Gminy Krystynę Jankowską zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Planowana inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej Nr 162513B w miejscowości Szyjki na działkach oznaczonych ewidencyjnie numerami: 59, 64, 65, 66, oraz na częściach działek nr 77/2, 89, 90, 91, 92, położonych w obrębie Szyjki.
W związku z powyższym uprzejmie informuję, że w siedzibie Urzędu Gminy Radziłów w pokoju nr 3 a, w godz. od 7 30 do 15 45 można zapoznać się z wnioskiem Inwestora i zgłosić swoje uwagi.
Zgodnie z art. 35 § 5 Kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41 Kpa w toku postępowania strony, oraz Ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
W Ó J T G M I N Y
mgr inż. ROBERT ZIEMKIEWICZ
Metryka strony