Ogłoszenie z dnia 2021-12-27 - Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego

Data wydania 2021-12-27
Tytuł Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego

Augustów, dnia 27 grudnia 2021 r.

 BI.ZUZ.1.4210.1.70.2.2021.JK

 OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego  (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) w związku z art. 401 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2017 roku Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2233 ze zm.) Dyrektor Zarządu Zlewni w Augustowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie

zawiadamia

że na wniosek Zarządu Dróg Powiatowych w Grajewie, w imieniu i na rzecz którego działa pełnomocnik, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych – rowów przydrożnych, z lokalizacją na działkach o nr geod.: 1, 2, 53, 54, 98, 144, 167, 55, 52, 4, 29/1, 33, 35, 184/2, 146, 140, 36/2, 57/2, 3, 56, 36/1, 37, obręb Rydzewo – Pieniążek, gm. Radziłów, powiat grajewski w ramach zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1823B w Rydzewie - Pieniążek".

Akta sprawy dostępne są w Zarządzie Zlewni w Augustowie, z siedzibą przy ul. 29 Listopada 5, 16-300 Augustów, w Dziale Zgód Wodnoprawnych, w godz. 830 – 1430. Sprawę prowadzi Joanna Kondracka (tel. 87 643 66 78).       

Mając na uwadze normę prawną odtwarzaną z art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, w celu zapewnienia stronom czynnego udziału w prowadzonym postępowaniu administracyjnym, informuję o możliwości zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i zgłaszania ewentualnych uwag w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Zgodnie z przepisem art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.), zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Jednocześnie informuję, że zawiadomienie o wydaniu decyzji nastąpi w formie publicznego obwieszczenia przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie (https://wodypolskie.bip.gov.pl/rzgw-w-bialymstoku/).

Jednocześnie zgodnie z art. 36 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.), Dyrektor Zarządu Zlewni
w Augustowie PGW WP zawiadamia, że z uwagi na skomplikowany charakter sprawy oraz w związku z koniecznością zawiadomienia stron poprzez publiczne obwieszczenia przedmiotowa sprawa nie może zostać rozpatrzona w terminie. 

Nowy termin załatwienia sprawy wyznacza się  do 11.02.2022 r.

W związku z art. 37 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję, że stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia do Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Białymstoku za pośrednictwem Dyrektora Zarządu Zlewni w Augustowie.

 

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Augustowie

Data wytworzenia: 2021-12-27

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2021-12-29

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2021-12-29