Ogłoszenie z dnia 2008-01-21 - Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego Nr GK7331-2ś/08
Tytuł | Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego Nr GK7331-2ś/08 |
---|---|
Data wydania | 2008-01-21 |
Podmiot ogłaszający | Urząd Gminy Radziłów |
Gk. 7331- 2 ś /08
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 marca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000 r Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
że w dniu 21 stycznia 2008r r na wniosek Gminy Radziłów reprezentowanej przez Panią Edytę Duchnowską -podinspektora d.s. gospodarki komunalnej zostało wszczęte postępowanie administracyjne mające na celu wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi gminnej Chrzanowo Mikuty Mroczki na odcinkach:
I-Chrzanowo-Mikuty w km 1 + 207,8 – 1 +667 ,
II Mikuty – Mroczki w km 0+000 – 0 + 090 m.
Przebudowa pelegać będzie na ułożeniu nawierzchni z betonu asfaltowego. W ramach inwestycji planowany jest także remont przepustu
W związku z powyższym uprzejmie informuję, że w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Gminy Radziłów w pokoju nr 4a w godz. od 7 30 do 15 30 można zapoznać się z zamierzeniami inwestycyjnymi i zgłosić swoje uwagi oraz wnioski .
Metryka strony