Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej na potrzeby Gminy Radziłów – II postępowanie
- Zamawiający:
GMINA RADZIŁÓW
ul. Plac 500-lecia 14
19-213 Radziłów
NIP: 719-154-40-50
REGON: 450669737 - Tryb udzielenia zamówienia.:
Zapytanie ofertowe przeprowadzone w trybie zgodnym z załączonym do zarządzenia Wójta Gminy Radziłów nr 66/19 z dnia 3 czerwca 2019 r. Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Opis przedmiotu zamówienia.
- Słownik CPV:
- 66510000-8 usługi ubezpieczeniowe
- 66516000-0 usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
- 66515000-3 usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ubezpieczeniu majątku i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Gminy Radziłów oraz podległych jednostek szczegółowo opisana w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz wykazie mienia Ubezpieczającego – załącznik nr 2.
- Dodatkowe informacje na temat zakresu i sposobu wykonania zamówienia zawarte są w Załączniku nr 5 do zapytania ofertowego – wzór umowy generalnej ubezpieczenia.
- Postępowanie jest prowadzone przy udziale brokera ubezpieczeniowego z firmy Maximus Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu.
- Słownik CPV:
- Termin realizacji zamówienia (okres ubezpieczenia):
Od 01 października 2019 r. do 30 września 2022 r.} - Kryterium oceny ofert
- Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A. Cena łączna ubezpieczenia – waga 90%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – waga 10%
A. Cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszej części zamówienia.
Oferty będą podlegały ocenie w kryterium A według następującego wzoru:
An - liczba punktów przyznana ofercie n dla kryterium A
n - numer oferty
Pmin - cena minimalna wśród złożonych ofert
Pn - cena zaproponowana przez Wykonawcę w ofercie n
A. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul rozszerzających ochronę ubezpieczeniową wg. następujących zasad:- za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 41, 42, 43, 44, 46 49, 56 zostanie przyznanych po 4 punktów za każdą klauzulę,
- za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 47, 48, 51, 52, 54 zostanie przyznanych po 6 punktów za każdą klauzulę,
- za rozszerzenie ochrony o klauzule nr 5 zostanie przyznanych 8 punktów,
- za rozszerzenie ochrony o klauzule nr 53 zostanie przyznanych 10 punktów,
- za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 45, 50 zostanie przyznanych po 12 punktów za każdą klauzulę,
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:
gdzie:
WOn - wskaźnik oceny oferty n
An - liczba punktów przyznana ofercie n dla kryterium A
Bn - liczba punktów przyznana ofercie n dla kryterium B
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów na podstawie ww. wskaźnika wyliczonego dla każdej oferty. - Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
- Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
- Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najwyższą liczbą punktów, spełniająca istotne wymagania Zamawiającego.
- Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty składające się na ofertę:
- O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. ustawy Pzp.
- Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11.09.2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej co najmniej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia;
- Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Wykonawca niespełniający warunków zostanie z postępowania wykluczony. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego) oraz załączonych do oferty dokumentów.
- Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
- Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego, w którym znajduje się m.in. wycena całego zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę cena jest ceną ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia.
- Kopię zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP w myśl ustawy z dnia 11.09.2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 999), co najmniej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia lub zaświadczenie/oświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP w myśl ustawy z dnia 11.09.2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 999), co najmniej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
- Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy.
- Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
- Zamawiający i Wykonawca wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje przekazują pisemnie, faksem lub droga elektroniczną na adres: zamowienia@gminaradzilow.pl, przy czym każda ze stron na ewentualne żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
- Treść wyjaśnienia, jak również pytania Wykonawców zostaną umieszczone na stronie internetowej BIP Gminy Radziłów i jednocześnie przekazane wszystkim Wykonawcom, którym doręczono zapytanie ofertowe bez ujawnienia źródeł zapytania.
- Nie przewiduje się zebrania wszystkich Wykonawców.
- Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- Aneta Mikucka (ws. procedury postępowania) – Urząd Gminy Radziłów, tel. 86 273 71 15, e-mail: zamowienia@gminaradzilow.pl
- Bartosz Mikołajczyk (ws. przedmiotu zamówienia) – Maximus Broker Sp. z o.o., tel. 56 669 05 44, e-mail: bartosz.mikolajczyk@maximus-broker.pl
- Termin i sposób składania ofert:
- Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy w terminie do 27 września 2019 r. do godz. 14.00
- Ofertę można złożyć w następujący sposób:
- dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego
- przesłać pocztą na adres: Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów z dopiskiem „Oferta na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej na potrzeby Gminy Radziłów – II postępowanie ”
- • pocztą internetową na adres: zamowienia@gminaradzilow.pl
- Oferta przesłana drogą elektroniczną powinna mieć formę skanu.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacje ogólne
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, w tym także po terminie składania ofert.
- Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją zapisanych wyżej warunków wykonania zamówienia i projektu umowy.
- Zamawiający przewiduje procedurę wzywania do uzupełniania dokumentów.
- Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, NIP 719-154-40-50, Regon 450669737;
-
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radziłów jest Pani/Pana Mariusz Pientkowski, kontakt: mpientkowski@nanocom.com.pl;
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 18 i nast. Ustawy Prawo budowlane w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej na potrzeby Gminy Radziłów – II postępowanie”, In.271.21.2019 AM prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
-
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres trwania umowy oraz do zakończenia przedawnienia roszczeń z tytułu należytego wykonania umowy;
-
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości oceny oferty i zawarcia umowy;
-
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
-
posiada Pani/Pan:
-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
-
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-
- nie przysługuje Pani/Panu:
-
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
-
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
-
Metryka strony