Zapytanie ofertowe z dnia 2023-06-15 - Odbiór ( z działek wyznaczonych przez gminę ) transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag

Data wydania 2023-06-15
Tytuł Odbiór ( z działek wyznaczonych przez gminę ) transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag
  1. ZAMAWIAJĄCY
    Nazwa zamawiającego: Gmina Radziłów
    Adres zamawiającego: ul. Plac 500 lecia 14, 19-213 Radziłów
    Telefon: (86) 273 71 10
    Faks: (86) 273 71 10

  2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
    Przedmiotem zamówienia jest: „Odbiór ( z działek wyznaczonych przez gminę ) transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag” z terenu Gminy Radziłów. Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
  3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
    Masa wyrobów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia wynosi szacunkowo:
    odbiór, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag” w ilości 220 Mg

    L.p

    Kod odpadu

    Nazwa

    Łączna ilość zadeklarowanych odpadów w (Mg)

    1

    02 01 04

    Folia rolnicza biała i czarna

     220

    2

    02 01 04

    Siatka i sznurek do owijania balotów

    3

    02 01 04

    Opakowania  po nawozach

    4

    02 01 04

    Opakowania typu Big Bag

                                                   Razem

    220

    Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
    1. Odbiór  ( z działki wyznaczonej przez gminę ) oraz odpowiednie zapakowanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag.
    2. . Ważenie zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń.
    3. Załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów.
    4. Transport, zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów.
    5. Rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.
    6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsc wykonania przedmiotu zamówienia,

      UWAGA!

      Podana ilość w/w wyrobów objętych przedmiotem zamówienia określona została na podstawie danych przekazanych przez właścicieli nieruchomości składających wnioski stanowiących jednocześnie inwentaryzację w/w wyrobów. Ostateczne określenie ilości odpadów, przyjętych do ustalenia cen jednostkowych, skali trudności oraz warunków technicznych należy do obowiązków Wykonawcy.
      Wynagrodzenie wykonawcy ustalone będzie ryczałtowo, tylko za faktycznie wykonane usługi . Podana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy niezbędne do wykonania zadania i nie podlega negocjacji.
      Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen jednostkowych w czasie trwania umowy.
      Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania ilość odpadów może ulec zmianie.
      Zamawiający wyznaczy dzień i godzinę odbioru odpadów z działek gminnych z 7 dniowym wyprzedzeniem i poinformuje o tym Wykonawcę.
      Termin odebrania w/w wyrobów nie dłuższy niż do dnia 31.08.2023 r.

    W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
    1. Wygenerowania z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłączeniem zbierania odpadów)
    2. Wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procencie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem i lub dokument potwierdzający recykling (DPR).- do 31.12.2023 r.
    3. Oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli od którego odebrano odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu.
    4. Wykonawca wykona co najmniej 10 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania.
    5. Po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży zamawiającemu sprawozdanie zawierające: wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze i siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big- Bag.
    6. Po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
    7. Po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające: adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big- Bag.
    8. Wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu : - oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu.
    9. Spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
      1. imię i nazwisko użytkownika, który dostarcza odpady;
      2. adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych , siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag
      3. datę odbioru
      4. wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na: - folie rolnicze białe; - folie rolnicze czarne; - siatki do owijania balotów; - sznurki do owijania balotów; - opakowania po nawozach; - opakowania typu Big Bag;
      5. podpis właściciela/ użytkownika
      6. podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,
      7. pieczęć firmową wykonawcy,
    10. Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
    11. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zapytaniem ofertowym.
    12. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania Zamawiającemu.
  4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
    Rozpoczęcie – nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy.
    Zakończenie – do 31.08.2023 r.

  5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
    1. Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem.
    2. Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
    3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
    4. Posiadający niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
    5. Zamawiający uzna warunki wymienione w pkt 1 – 4 za spełnione jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o ich spełnianiu.

  6. OCENA OFERT:
    Kryterium oceny ofert – cena 100%. Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto za wykonanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia.

  7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
    1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: sekretariat@gminaradzilow.pl, faksem na nr (86) 273 71 10, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Radziłów, ul. Plac 500 lecia 14, 19-213 Radziłów, (sekretariat) do dnia 22 czerwca 2023 r. do godz. 12.00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
    2. Oferty niekompletne i złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
    4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  8. DODATKOWE INFORMACJE
    Dodatkowe informacje udzielane są w Urzędzie Gminy Radziłów, ul. Plac 500 lecia 14, 19-213 Radziłów pokój nr 3a lub pod nr tel. (86) 273 71 20– u Pana Krzysztofa Roman

  9. INFORMACJA DOT. RODO
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Radziłów,
      adres: Radziłów ul. Plac 500 lecia 14, 19-213 Radziłów.
    2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Radziłów lub: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Gminy Radziłów ul. Plac 500 lecia 14, 19-213 Radziłów.
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wyłonienia wykonawcy dotyczącego odbioru folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag na podstawie ustawy z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz U. 2018 r. poz. 1651) w związku z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
    4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, którym na podstawie zawartej umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych na potrzeby doręczenia korespondencji w sprawie z wniosku.
      (Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców).
    5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
    6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji sprawy oraz prawnie ustalony okres archiwizacji.
    7. Ma Pani/Pan prawo żądać od Wójta Gminy Radziłów
      1. dostępu do swoich danych osobowych;
      2. sprostowania swoich danych osobowych;
      3. usunięcia lub ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
        (Uwaga: dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie oraz na podstawie przepisów prawa dotyczących np. archiwizacji).
    8. Jeżeli Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest nieprawidłowe, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w przypadku wnioskowania o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew i krzewów jest wymogiem ustawowym.
    10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Wójta, w tym profilowaniu.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Roman - Referat gospodarki komunalnej

Data wytworzenia: 2023-06-15

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2023-07-03

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2023-06-15