Zapytanie ofertowe z dnia 2024-04-19 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do DPS w Mścichach
Data wydania | 2024-04-19 |
---|---|
Tytuł | Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do DPS w Mścichach |
- Zamawiający
Nazwa Zamawiającego: Gmina Radziłów
Adres: ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów
Tel: 86 273 71 10
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:45
E-mail: sekretariat@gminaradzilow.pl - Tryb udzielania zamówienia publicznego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605) z uwagi na wartość zamówienia. - Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej do działki nr 21/2 w miejscowości Mścichy wraz z przyłączeniem budynku Domu Pomocy Społecznej w Mścichach, gm. Radziłów. Zakres prac obejmuje budowę sieci od studni SR 11 (nie wchodzi w zakres robót), do studni istniejącej położonej na działce nr 21/2, zgodnie z załączonym rysunkiem. Długość sieci wraz z przyłączem – ok. 212 m.
- Zamawiający dopuszcza wykonanie robót budowlanych metodą przewiertu sterowanego (bezwykopowo).
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Załączony przedmiar i kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy.
- Zadaniem Wykonawcy jest wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym mapy poinwentaryzacyjnej.
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Termin wykonania robót budowlanych do 30 czerwca 2024 r. - Warunki udziału w postępowaniu
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. - sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. - zdolności technicznej lub zawodowej,
- Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 50 000 zł brutto (sł.: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Wartość robót wskazana w innej walucie niż PLN należy przeliczyć na złote według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o zamówienia w niniejszym postępowaniu. - b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy w specjalności sanitarnej oraz posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót/budowy przy co najmniej jednym zamówieniu, w zakresie którego były wykonane roboty o charakterze budowy, przebudowy rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej wartości 50 000 zł brutto – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 50 000 zł brutto (sł.: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- Wymagane elementy oferty:
- Ofertę należy złożyć pisemnie lub elektronicznie, w języku polskim. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Podpis winien zawierać czytelne imię i nazwisko bądź pieczątkę imienną oraz podpis lub parafę. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji wykonawcy na podstawie załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
- Ofertę należy złożyć na formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Wymagane dokumenty jakie należy załączyć do oferty:
- Formularz ofertowy
- Wykaz robót wraz z referencjami
- Wykaz osób wraz z uprawnieniami
- Kosztorys ofertowy.
- Kryterium oceny ofert.
- Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%.
Sposób przyznawania punktacji:
C = (C min / C o.b. ) x 100
gdzie:
- C – wskaźnik kryterium ceny dla danej oferty
- C min – cena oferty z najniższą ceną brutto
- C o.b. – cena oferty badanej
- Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
- Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
- Cena oferty nie ulegnie zmianie za cały okres trwania umowy.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę. W przypadku złożenia dwóch takich samych ofert cenowych Zamawiający zwróci się do tych Wykonawców o przedstawienie ofert dodatkowych.
- Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%.
- Termin i miejsce złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć do dnia 7 maja 2024 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego (Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, sekretariat) osobiście, pocztą lub drogą elektroniczną na e-mail: zamowienia@gminaradzilow.pl zatytułowaną „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do DPS w Mścichach”.
- Oferty złożone po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacje ogólne
- 1. Zamawiający odrzuca ofertę:
- której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia dokumentów.
- Okres związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, w tym także po terminie składania ofert.
- Osoby do kontaktu:
Aneta Mikucka: tel. 86 273 71 15, mikucka@gminaradzilow.pl.
- 1. Zamawiający odrzuca ofertę:
Metryka strony