Zapytanie ofertowe z dnia 2024-04-19 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do DPS w Mścichach

Data wydania 2024-04-19
Tytuł Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do DPS w Mścichach
  1. Zamawiający
    Nazwa Zamawiającego: Gmina Radziłów 
    Adres: ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów
    Tel: 86 273 71 10
    Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:45
    E-mail: sekretariat@gminaradzilow.pl

  2. Tryb udzielania zamówienia publicznego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605) z uwagi na wartość zamówienia.

  3. Opis przedmiotu zamówienia
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej do działki nr 21/2 w miejscowości Mścichy wraz z przyłączeniem budynku Domu Pomocy Społecznej w Mścichach, gm. Radziłów. Zakres prac obejmuje budowę sieci od studni SR 11 (nie wchodzi w zakres robót), do studni istniejącej położonej na działce nr 21/2, zgodnie z załączonym rysunkiem. Długość sieci wraz z przyłączem – ok. 212 m.
    2. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót budowlanych metodą przewiertu sterowanego (bezwykopowo).
    3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Załączony przedmiar i kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy.
    4. Zadaniem Wykonawcy jest wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym mapy poinwentaryzacyjnej.

  4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
    Termin wykonania robót budowlanych do 30 czerwca 2024 r.

  5. Warunki udziału w postępowaniu
    O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
    1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
      Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
    2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
      Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
    3. zdolności technicznej lub zawodowej,
      1. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 50 000 zł brutto (sł.: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
        Wartość robót wskazana w innej walucie niż PLN należy przeliczyć na złote według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o zamówienia w niniejszym postępowaniu.
      2. b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy w specjalności sanitarnej oraz posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót/budowy przy co najmniej jednym zamówieniu, w zakresie którego były wykonane roboty o charakterze budowy, przebudowy rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej wartości 50 000 zł brutto – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
      W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki postawione w zapytaniu, Zamawiający żąda dołączenia do oferty wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone a także wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz z kopią uprawnień.

  6. Wymagane elementy oferty:
    1. Ofertę należy złożyć pisemnie lub elektronicznie, w języku polskim. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Podpis winien zawierać czytelne imię i nazwisko bądź pieczątkę imienną oraz podpis lub parafę. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji wykonawcy na podstawie załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
    3. Ofertę należy złożyć na formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
    4. Wymagane dokumenty jakie należy załączyć do oferty:
      1. Formularz ofertowy
      2. Wykaz robót wraz z referencjami
      3. Wykaz osób wraz z uprawnieniami
      4. Kosztorys ofertowy.

  7. Kryterium oceny ofert.
    1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%.
      Sposób przyznawania punktacji:
      C = (C min / C o.b. ) x 100
      gdzie:
      1. C – wskaźnik kryterium ceny dla danej oferty
      2. C min – cena oferty z najniższą ceną brutto
      3. C o.b. – cena oferty badanej
    2. Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
    3. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
    4. Cena oferty nie ulegnie zmianie za cały okres trwania umowy.
    5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę. W przypadku złożenia dwóch takich samych ofert cenowych Zamawiający zwróci się do tych Wykonawców o przedstawienie ofert dodatkowych.

  8. Termin i miejsce złożenia oferty
    1. Ofertę należy złożyć do dnia 7 maja 2024 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego (Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, sekretariat) osobiście, pocztą lub drogą elektroniczną na e-mail: zamowienia@gminaradzilow.pl zatytułowaną „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do DPS w Mścichach”.
    2. Oferty złożone po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

  9. Informacje ogólne
    1. 1. Zamawiający odrzuca ofertę:
      1. której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
      2. złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
    2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia dokumentów.
    3. Okres związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, w tym także po terminie składania ofert.
    5. Osoby do kontaktu:
      Aneta Mikucka: tel. 86 273 71 15, mikucka@gminaradzilow.pl.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Aneta Mikucka - Referat Inwestycji

Data wytworzenia: 2024-04-19

Wprowadzający: Aneta Mikucka

Data modyfikacji: 2024-05-09

Opublikował: Aneta Mikucka

Data publikacji: 2024-04-19