Zapytanie ofertowe z dnia 2023-06-06 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji elektrycznej budynku użyteczności publicznej – świetlicy wiejskiej w Łojach – Awissa w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Łojach – Awissa”, współfinansowanego przy pomocy środków z budżetu Województwa Podlaskiego w ramach „Programu odnowy wsi województwa podlaskiego – Kreatywna wieś”
Data wydania | 2023-06-06 |
---|---|
Tytuł | Wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji elektrycznej budynku użyteczności publicznej – świetlicy wiejskiej w Łojach – Awissa w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Łojach – Awissa”, współfinansowanego przy pomocy środków z budżetu Województwa Podlaskiego w ramach „Programu odnowy wsi województwa podlaskiego – Kreatywna wieś” |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) z uwagi na wartość zamówienia.
Gmina Radziłów zaprasza do składania ofert na wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji elektrycznej budynku użyteczności publicznej – świetlicy wiejskiej w Łojach – Awissa w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Łojach – Awissa”, współfinansowanego przy pomocy środków z budżetu Województwa Podlaskiego w ramach „Programu odnowy wsi województwa podlaskiego – Kreatywna wieś”.
- Zamawiający
Nazwa Zamawiającego: Gmina Radziłów
Adres: ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów
Tel: 86 273 71 10
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:45
E-mail: sekretariat@gminaradzilow.pl - Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji elektrycznej budynku użyteczności publicznej – świetlicy wiejskiej w Łojach Awissa.
- Zakres robót budowlanych obejmuje:
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,2 kW :
- wykonanie okablowania DC inwerterów;
- wykonanie falownika fotowoltaicznego;
- wykonanie konstrukcji montażowej paneli fotowoltaicznych;
- wykonanie zasilania kurtyn powietrznych;
- wykonanie połączenia wyrównawczego;
- Wykonanie instalacji elektrycznej:
- wykonanie zasilania oraz tablicy głównej „TE”;
- wykonanie przycisku przeciwpożarowego wyłącznika prądu;
- wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia ogólnego i awaryjnego;
- wykonanie instalacji gniazd wtykowych ogólnych;
- wykonanie zasilania grzejników elektrycznych oraz kuchni elektrycznej.
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,2 kW :
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest dostępny na załączonych do zapytania projektach budowlanych. Przedmiary załączone do zapytania mają charakter pomocniczy.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaproponowanych w dokumentacji projektowej i jakości potwierdzonej certyfikatem. Jeżeli w zapytaniu pojawiają się nazwy własne produktów, producenta lub znaki handlowe – mają one charakter jedynie przykładowy, a Zamawiający na każdym etapie dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami i produktami tożsamymi lub równoważnymi do podanych w zapytaniu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca na etapie realizacji umowy musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
- Wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane. Wykonawca jest odpowiedzialny, aby wszystkie materiały, elementy budowlane i urządzenia wbudowane, montowane lub instalowane w trakcie robót budowlanych odpowiadały wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno – użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego.
- 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych.
- 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
- 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
- 09332000-5 Instalacje słoneczne
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Od dnia podpisania umowy do 30 września 2023 r. (jest to termin zakończenia robót). - Warunki udziału w postępowaniu
- O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. - sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. - zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji elektrycznej na kwotę co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). W przypadku, gdy wykonane roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, stosowne dokumenty/oświadczenia należy dołączyć do oferty.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Kryterium oceny ofert.
- Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%
Sposób przyznawania punktacji:
C = (C min / C o.b. ) x 100
gdzie:
- C – wskaźnik kryterium ceny dla danej oferty
- C min – cena oferty z najniższą ceną brutto
- C o.b. – cena oferty badanej
- Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
- Cenę oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia należy określić w formie ryczałtu, łącznie z podatkiem VAT w obowiązującej wysokości.
- Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
- Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%
- Termin i miejsce złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć do dnia 13.06.2023 r.. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego (Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, sekretariat) osobiście, pocztą lub drogą elektroniczną na e-mail: inwestycje@gminaradzilow.pl zatytułowaną „Oferta na Wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji elektrycznej budynku użyteczności publicznej – świetlicy wiejskiej w Łojach Awissa”.
- Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacje ogólne
- Zamawiający odrzuca ofertę:
- której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia dokumentów.
- Okres związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, w tym także po terminie składania ofert.
- Osoby do kontaktu:
Natalia Walewska: tel. 86 273 71 15, inwestycje@gminaradzilow.pl
- Zamawiający odrzuca ofertę:
- Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, NIP 719-154-40-50, Regon 450669737;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radziłów jest Pani Alicja Arasimowicz, kontakt: arasimowicz.alicja@gmail.com
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 18 i nast. Ustawy Prawo budowlane w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w rozdziale III, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres trwania umowy oraz do zakończenia przedawnienia roszczeń z tytułu należytego wykonania umowy
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości oceny oferty i zawarcia umowy
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Metryka strony