Zapytanie ofertowe z dnia 2023-06-06 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji elektrycznej budynku użyteczności publicznej – świetlicy wiejskiej w Łojach – Awissa w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Łojach – Awissa”, współfinansowanego przy pomocy środków z budżetu Województwa Podlaskiego w ramach „Programu odnowy wsi województwa podlaskiego – Kreatywna wieś”

Data wydania 2023-06-06
Tytuł Wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji elektrycznej budynku użyteczności publicznej – świetlicy wiejskiej w Łojach – Awissa w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Łojach – Awissa”, współfinansowanego przy pomocy środków z budżetu Województwa Podlaskiego w ramach „Programu odnowy wsi województwa podlaskiego – Kreatywna wieś”

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) z uwagi na wartość zamówienia.

Gmina Radziłów zaprasza do składania ofert na wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji elektrycznej  budynku użyteczności publicznej – świetlicy wiejskiej w Łojach – Awissa w ramach  projektu pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Łojach – Awissa”, współfinansowanego przy pomocy środków z budżetu Województwa Podlaskiego w ramach „Programu odnowy wsi województwa podlaskiego – Kreatywna wieś”.

  1. Zamawiający
    Nazwa Zamawiającego: Gmina Radziłów
    Adres: ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów
    Tel: 86 273 71 10
    Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:45
    E-mail: sekretariat@gminaradzilow.pl

  2. Opis przedmiotu zamówienia
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji elektrycznej budynku użyteczności publicznej – świetlicy wiejskiej w Łojach Awissa.
    2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
      • Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,2 kW :
        1. wykonanie okablowania DC inwerterów;
        2. wykonanie falownika fotowoltaicznego;
        3. wykonanie konstrukcji montażowej paneli fotowoltaicznych;
        4. wykonanie zasilania kurtyn powietrznych;
        5. wykonanie połączenia wyrównawczego;
      • Wykonanie instalacji elektrycznej:
        1. wykonanie zasilania oraz tablicy głównej „TE”;
        2. wykonanie przycisku przeciwpożarowego wyłącznika prądu;
        3. wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia ogólnego i awaryjnego;
        4. wykonanie instalacji gniazd wtykowych ogólnych;
        5. wykonanie zasilania grzejników elektrycznych oraz kuchni elektrycznej.
    3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest dostępny na załączonych do zapytania projektach budowlanych. Przedmiary załączone do zapytania mają charakter pomocniczy.
    4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaproponowanych w dokumentacji projektowej i jakości potwierdzonej certyfikatem. Jeżeli w zapytaniu pojawiają się nazwy własne produktów, producenta lub znaki handlowe – mają one charakter jedynie przykładowy, a Zamawiający na każdym etapie dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami i produktami tożsamymi lub równoważnymi do podanych w zapytaniu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca na etapie realizacji umowy musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
    5. Wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane. Wykonawca jest odpowiedzialny, aby wszystkie materiały, elementy budowlane i urządzenia wbudowane, montowane lub instalowane w trakcie robót budowlanych odpowiadały wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno – użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
    6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      1. 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego.
      2. 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych.
      3. 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
      4. 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
      5. 09332000-5 Instalacje słoneczne

  3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
    Od dnia podpisania umowy do 30 września 2023 r. (jest to termin zakończenia robót).

  4. Warunki udziału w postępowaniu
    1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
      1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
      2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
      3. zdolności technicznej lub zawodowej:
        1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji elektrycznej na kwotę co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). W przypadku, gdy wykonane roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.
    2. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, stosowne dokumenty/oświadczenia należy dołączyć do oferty.
    3. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  5. Kryterium oceny ofert.
    1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%
      Sposób przyznawania punktacji:
      C = (C min / C o.b. ) x 100
      gdzie:
      1. C – wskaźnik kryterium ceny dla danej oferty
      2. C min – cena oferty z najniższą ceną brutto
      3. C o.b. – cena oferty badanej
    2. Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
    3. Cenę oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia należy określić w formie ryczałtu, łącznie z podatkiem VAT w obowiązującej wysokości.
    4. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.

  6. Termin i miejsce złożenia oferty
    1. Ofertę należy złożyć do dnia 13.06.2023 r.. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego (Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, sekretariat) osobiście, pocztą lub drogą elektroniczną na e-mail: inwestycje@gminaradzilow.pl zatytułowaną „Oferta na Wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji elektrycznej budynku użyteczności publicznej – świetlicy wiejskiej w Łojach Awissa”.
    2. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania.
    3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  7. Informacje ogólne
    1. Zamawiający odrzuca ofertę:
      1. której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
      2. złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
    2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia dokumentów.
    3. Okres związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, w tym także po terminie składania ofert.
    5. Osoby do kontaktu:
      Natalia Walewska: tel. 86 273 71 15, inwestycje@gminaradzilow.pl

  8. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
    1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, NIP 719-154-40-50, Regon 450669737;
    2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radziłów jest Pani Alicja Arasimowicz, kontakt: arasimowicz.alicja@gmail.com
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 18 i nast. Ustawy Prawo budowlane w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w rozdziale III, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
    4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
    5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres trwania umowy oraz do zakończenia przedawnienia roszczeń z tytułu należytego wykonania umowy
    6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości oceny oferty i zawarcia umowy
    7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
    8. posiada Pani/Pan:
      1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;
      2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
      3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
      4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
    9. nie przysługuje Pani/Panu:
      1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
      2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
      3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Natalia Walewska - Referat inwestycji

Data wytworzenia: 2023-06-06

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2023-06-22

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2023-06-06