Zapytanie ofertowe z dnia 2024-02-16 - Modernizacja trybuny sportowej w kompleksie turystyczno-rekreacyjnym w Radziłowie
Data wydania | 2024-02-16 |
---|---|
Tytuł | Modernizacja trybuny sportowej w kompleksie turystyczno-rekreacyjnym w Radziłowie |
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Radziłów,
19-123 Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14
NIP 719-154-40-50,
tel. 86 273 71 10, e-mail:sekretariat@gminaradzilow.pl - TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.) z uwagi na wartość zamówienia. - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części istniejącej trybuny sportowej przyległej do boiska lekkoatletycznego – polegającej na renowacji istniejącej konstrukcji betonowej oraz wykończenie jej deskami tarasowymi z materiału drewnopodobnego. Ubytki i pęknięcia w istniejącej konstrukcji betonowej należy uzupełnić zaprawami do naprawy betonu, całość zabezpieczyć impregnatami do betonu – zapobiegającymi niszczeniu na skutek warunków atmosferycznych. Na istniejącą konstrukcje wylać we wskazanych miejscach beton B20 jako konstrukcja pod projektowane stopnie schodów. Warstwę wykończającą stanowią deski tarasowe z materiału drewnopodobnego - odpowiednio impregnowane i zabezpieczone, układana na listwach dystansujących. Mocowanie desek i listew za pomocą wkrętów mosiężnych lub stali nierdzewnej.
Trybuna sportowa znajduję się w kompleksie turystyczno-rekreacyjnym przy ul. Sportowej 1 w Radziłowie (dz. nr 396/18, obręb 0024 Radziłów). - ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH:
- Zakres robót budowlanych obejmuje:
- Montaż krzeseł (materiał Zamawiającego – krzesła) – 150 szt.
- Odgrzybianie powierzchni ścian łatwo dostępnych o powierzchni ponad 5 m² z cegły przy użyciu szczotek stalowych – 202,644 m²;
- Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm – 0,175 m³;
- Naprawa pęknięć i małych uszkodzeń w jednym stopniu do 0,1 m² - 20 szt.;
- Naprawa większych uszkodzeń w jednym stopniu do 0,2 m² - 35 szt.;
- Dwukrotne odgrzybianie stropów ceglanych o powierzchni ponad 5 m² metodą smarowania – 202,645 m²;
- Deskowanie konstrukcji betonowej lub żelbetowej schodów prostych – 41,994 m²;
- Uzupełnienie zbrojnych schodów prostych z betonu monolitycznego – 12,792 m³;
- Obłożenie schodów deskami tarasowymi gr. 30 mm z materiału drewnopodobnego impregnowanego twardego, układanymi na legarach 70x45 mm i listwach dystansujących – 187,601 m²;
- Okładziny schodów z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej o gr. warstwy 5 mm – 3,444 m²;
- Balustrady schodowe z prętów stalowych osadzone i zabetonowane w co trzecim stopniu o masie ponad 16 kg – 6,3 m.
- Przedmiot zamówienia obejmuje również :
- Organizację placu budowy,
- Zabezpieczenie terenu placu budowy,
- Wykonanie niezbędnych pomiarów,
- Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót
- Do zapytania załączony został: plan zagospodarowania terenu oraz rzuty i przekroje trybuny (załącznik nr 3 do zapytania).
- Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie
z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. - Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy
powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy
z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (zwanej dalej ,,ustawą prawo budowlane" lub ,,prawem budowlanym") oraz jakościowym i gatunkowym. - Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne
dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. - Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę.
- Gwarancja. Długość okresu gwarancji jakości na zamontowane materiały Zamawiający określa na okres 60 miesięcy (termin maksymalny).
- Zakres robót budowlanych obejmuje:
- WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
- 45000000 -7 - Roboty budowlane;
- 45212000- 6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych;
- TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2024 r. (jest to termin zakończenia robót). - WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. - sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. - zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- KRYTERIUM OCENY OFERT:
- Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%
Sposób przyznawania punktacji:
C = (C min / C o.b. ) x 100
gdzie:- C – wskaźnik kryterium ceny dla danej oferty
- C min – cena oferty z najniższą ceną brutto
- C o.b. – cena oferty badanej
- Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
- Cenę oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia należy określić w formie ryczałtu, łącznie z podatkiem VAT w obowiązującej wysokości.
- Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
- Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%
- TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY:
- Ofertę należy złożyć do dnia 29.02.2024 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy w Radziłowie, 19-213 Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, sekretariat) osobiście, pocztą lub drogą elektroniczną na e-mail: inwestycje@gminaradzilow.pl zatytułowaną „Oferta na Modernizację trybuny sportowej w kompleksie turystyczno-rekreacyjnym w Radziłowie”.
- Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- INFORMACJE OGÓLNE:
- Zamawiający odrzuca ofertę:
- której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia dokumentów.
- Okres związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, w tym także po terminie składania ofert.
- Osoba do kontaktu:
Natalia Walewska: tel. 86 273 71 15, inwestycje@gminaradzilow.pl
- Zamawiający odrzuca ofertę:
- OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO W PRZYPADKU ZBIERANIA DANYCH OSOBOWYCH BEZPOŚREDNIO OD OSOBY FIZYCZNEJ, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ, W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, NIP 719-154-40-50, Regon 450669737;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radziłów jest Pani Alicja Arasimowicz, kontakt: arasimowicz.alicja@gmail.com
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 18 i nast. Ustawy Prawo budowlane w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w rozdziale III, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres trwania umowy oraz do zakończenia przedawnienia roszczeń z tytułu należytego wykonania umowy
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości oceny oferty i zawarcia umowy
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Metryka strony