Zapytanie ofertowe z dnia 2024-12-24 - Świadczenie usług weterynaryjnych, w tym zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt na terenie Gminy Radziłów w 2025 roku
Data wydania | 2024-12-24 |
---|---|
Tytuł | Świadczenie usług weterynaryjnych, w tym zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt na terenie Gminy Radziłów w 2025 roku |
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn zm.) - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 z
- Zamawiający
Gmina Radziłów
ul. Plac 500-lecia 14
19-213 Radziłów
E-mail: d.wicik@gminaradzilow.pl
Telefon: 86 273 71 23 (wew. 23) - Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług weterynaryjnych, w tym zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt na terenie gminy Radziłów oraz usypianie ślepych miotów.
Zakres świadczonych usług dotyczy zwierząt, które uległy wypadkowi i obejmuje udzielenie pierwszej pomocy, zbadanie ogólnego stanu zdrowia, wykonanie niezbędnych zabiegów.
W/w usługa musi być wykonana w wymiarze całodobowym, a podmiot musi zapewniać 24 - godzinną (również w dni świąteczne) opiekę weterynaryjną. Podmiot składając ofertę zobowiązuje się do zachowania pełnej dyspozycyjności tj. dojazd do zwierzęcia musi nastąpić w ciągu 2 godzin od otrzymania zgłoszenia.
W przypadku wyjazdu do zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt, należy sporządzić notatkę zawierającą miejsce i opis zdarzenia, rodzaj obrażeń zwierzęcia oraz zakres wykonywanych zabiegów.
Podstawą świadczenia ww. usługi jest zgłoszenie telefoniczne przedstawiciela Urzędu Gminy w Radziłowie bądź Policji.
Zakład leczniczy podejmujący się świadczenia usług weterynaryjnych musi być do tego odpowiednio dostosowany, posiadać niezbędną aparaturę i sprzęt, własny środek transportu z możliwością przewożenia zwierząt. W ramach wynagrodzenia usług Wykonawca ma prawo doliczyć do wynagrodzenia ryczałtowego, faktycznie poniesione koszty leczenia powypadkowego.. Rozliczenie za te usługi będzie odbywało się będzie na podstawie zestawienia, w którym opisana będzie dokonana interwencja (data, miejscowość, gatunek zwierzęcia), zastosowane zabiegi i leczenie oraz poniesione koszty.
Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami.
Termin realizacji zamówienia: 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r.
Okres gwarancji: Okres gwarancji i rękojmi nie dotyczy
Warunki udziału:
a) dokument potwierdzający uzyskanie wpisu do ewidencji zakładów leczniczych prowadzoną przez radę lekarsko-weterynaryjną,
b) dokumenty potwierdzające, iż usługi będą wykonywane przez lekarza weterynarii posiadającego prawo wykonywania tego zawodu.
c) oświadczenie o posiadaniu urządzeń, środków oraz zatrudnienia osób niezbędnych do świadczenia usług w tym całodobowej opieki weterynaryjnej. Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie obowiązany jest do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia".
d) Powyższe dokumenty powinny zostać dołączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę można złożyć osobiście u Zamawiającego w sekretariacie Urzędu Gminy w Radziłowie bądź przesłać pocztą na adres: Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów. Oferta niekompletna nie podlega ocenie.
Oferta powinna zawierać opis:
„Świadczenie usług weterynaryjnych, w tym zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt na terenie Gminy Radziłów w 2025 roku"
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.12.2024 r. do godziny 10:00
Termin otwarcia ofert: 31.12.2024 r. o godz. 10:30 w Referacie Obrony Cywilnej, Zarządzania Kryzysowego Urzędu Gminy w Radziłowie - Kryteria oceny ofert i ich waga
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium oceny: cena brutto za miesiąc (waga 100 %). Punkty zostaną obliczone wg następującego wzoru:
cena najniższej oferty
C=----------------------------------------- X 100
cena badanej oferty brutto - Załączniki do oferty
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy
- dokumenty wskazane w pkt 2.
- Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Pracownik Urzędu Gminy w Radziłowie- Dariusz Wicik - 86 273 71 23
- Dariusz Wicik - 86 273 71 23
- Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów tel: 86 273 71 10 e-mail: sekretariat@gminaradzilow.pl
- Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Radziłowie jest Pani Alicja Arasimowicz tel.: 795668747; e-mail: arasimowicz.alicja@gmail.com Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest : „Świadczenie usług weterynaryjnych, w tym zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt na terenie Gminy Radziłów w 2025 roku.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Metryka strony