Zapytanie ofertowe z dnia 2022-06-03 - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR – zakup i dostawa 17 laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem i osprzętem

Data wydania 2022-06-03
Tytuł Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR – zakup i dostawa 17 laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem i osprzętem

PPGR_BELKA.jpg

zrealizowano w ramach umowy o powierzenie grantu nr 1768/2022

ZAPYTANIE OFERTOWE

wyłączone z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawa – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), o których mowa w art.2 ust. 1 pkt1

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego.
    GMINA RADZIŁÓW
    NIP:  719-154-40-50,
    REGON: 450669737
    e-mail: sekretariat@gminaradzilow.pl
    tel./faks: 86 273-71-23, 86 273-71-10
    godziny pracy: od godz. 7:30 do godz. 15:45
    Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów

  2. Tryb udzielenia zamówienia.
    Zapytanie ofertowe przeprowadzone w trybie zgodnym z załączonym do zarządzenia Wójta Gminy Radziłów nr 11/2021 z dnia 25 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł.

  3. Opis przedmiotu zamówienia.
    Przedmiotem zamówienia jest „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR – zakup i dostawa 17 laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem i osprzętem”  o następujących minimalnych parametrach:
    1. Procesor: Procesor wielordzeniowy osiągający w teście Passmark CPU Mark wynik min. 9000 punktów według wyników ze strony http://www.cpubenchmark.net,
      Pamięć cache: 8MB
      Liczba rdzeni: 4
    2. Pamięć RAM: typ: DDR4, 8GB, 3200MHz, z możliwością rozbudowy do
      16GB
    3. Ekran: 15”, rozdzielczość 1920 x 1080 (Full HD)
    4. Dysk twardy: typ: SSD NVMe, 240 GB,
    5. Klawiatura: QWERTY
    6. Karta graficzna: zintegrowana lub dedykowana,
    7. Łączność: LAN 10/100/1000, Wifi 802.11 b/g/n/ac, Bluetooth 5
    8. System operacyjny: Windows 10 z możliwością aktualizacji do Windows 11, nie akceptujemy systemu w wersji edukacyjnej
    9. Gwarancja: 24 miesiące
    10. Dodatkowe wyposażenie: Myszka bezprzewodowa, ładowarka

  4. Termin wykonania zamówienia.
    Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 30.06.2022 r.
    Termin płatności: w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury.

  5. Miejsce oraz termin składania ofert.
    Ofertę na prawidłowo wypełnionym formularzu (załącznik) prosimy złożyć elektronicznie w terminie do dnia 10.06.2022 r. do godz. 15.00 na adres e-mail: rutkowski@gminaradzilow.pl , lub pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście w sekretariacie urzędu.

  6. Kryterium oceny ofert – 100% cena.
    1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
      • cena brutto – 100 %.
    2. Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
    3. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.

  7. Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty.
    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na stronie bip-ugradzilow.wrotapodlasia.pl.

  8. Osoba uprawniona do kontaktu ze strony zamawiającego
    Łukasz Rutkowski, rutkowski@gminaradzilow.pl, tel. 86 273 71 2

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Łukasz Rutkowski - Referat Organizacyjny

Data wytworzenia: 2022-06-03

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2022-06-15

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2022-06-03