Wykonanie oświetlenia terenu Szkoły Podstawowej w Radziłowie

Gmina Radziłów zaprasza do składania ofert na wykonanie oświetlenia terenu przy budynku Szkoły Podstawowej w Radziłowie.

  1. Opis przedmiotu zamówienia
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu oświetlenia na terenie Szkoły Podstawowej w Radziłowie. Zakres robót obejmuje wykonanie przyłączenia do istniejącej instalacji oświetlenia ulicznego, okablowania frontu szkoły, okablowanie oświetlenia dojścia do sali gimnastycznej oraz dostawa i montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami (dojście do sali gimnastycznej).
    2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany i SST, załącznik nr 4 do niniejszego zapytania. Przedmiary załączone do zapytania mają charakter pomocniczy.
    3. UWAGA! Dokumentacja projektowa obejmuje budowę oświetlenia drogowego części ul. Sportowej oraz oświetlenia terenu wokół szkoły przy ul. Szkolnej w Radziłowie. Została ona podzielona na etapy. Przedmiot zamówienia obejmuje etap I – na schemacie instalacji oświetleniowej oznaczony kolorem czerwonym.
    4. Wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane. Wykonawca jest odpowiedzialny, aby wszystkie materiały, elementy budowlane i urządzenia wbudowane, montowane lub instalowane w trakcie robót budowlanych odpowiadały wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno – użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
    5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      • 45311100-1  Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej
      • 45310000-3  Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
      • 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

  2. Warunki udziału w postępowaniu
    1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają  następujące warunki:
      1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
      2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
        1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
      3. zdolności technicznej lub zawodowej:
        1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu oświetlenia drogowego, oświetlenia terenu na kwotę co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku, gdy wykonane roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.
    2. Ocena spełnienia warunków nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.

  3. Termin wykonania zamówienia.
    Od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2021 r.

  4. Kryterium oceny ofert.
    1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%.
      Sposób przyznawania punktacji:
      C = (C min / C o.b. ) x 100
      gdzie:
      1. C – wskaźnik kryterium ceny dla danej oferty
      2. C min – cena oferty z najniższą ceną brutto
      3. C o.b. – cena oferty badanej
    2. Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
    3. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
    4. Cena oferty nie ulegnie zmianie za cały okres trwania umowy.
    5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę. W przypadku złożenia dwóch takich samych ofert cenowych Zamawiający zwróci się do tych Wykonawców o przedstawienie ofert dodatkowych.

  5. Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą
    1. Oferta powinna być złożona na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
    2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień złożenia oferty następujące dokumenty:
      1. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do zapytania;
      2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
      3. kopia polisy lub dokumentu ubezpieczenia potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wraz z dowodem zapłaty;
      4. kopia referencji lub innych dokumentów równoważnych;
      5. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej.
    3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę.

  6. Wadium
    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  7. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
    Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

  8. Termin i miejsce złożenia oferty
    1. Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Gminy Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, w zaklejonej i opisanej kopercie z dopiskiem: „Oferta na „Wykonanie oświetlenia terenu Szkoły Podstawowej w Radziłowie” osobiście lub pocztą/ kurierem lub elektronicznie na adres mailowy: zamowienia@gminaradzilow.pl (w tytule maila należy wpisać „Oferta na „Wykonanie oświetlenia terenu Szkoły Podstawowej w Radziłowie”).
    2. Oferty należy składać w sposób opisany powyżej do dnia 15 października 2021 r. do godz. 12:00.
    3. Oferty złożone po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

  9. Informacje ogólne
    1. 1. Zamawiający odrzuca ofertę:
      1. której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
      2. złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
    2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia dokumentów.
    3. Okres związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, w tym także po terminie składania ofert.
    5. Osoby do kontaktu:
      1. w zakresie proceduralnym: Aneta Mikucka: tel. 86 273 71 15, mikucka@gminaradzilow.pl;
      2. w zakresie merytorycznym: Anna Bagińska: tel. 86 273 71 15, baginska@gminaradzilow.pl;

  10. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
    1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, NIP 719-154-40-50, Regon 450669737;
    2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radziłów jest Pani Alicja Arasimowicz, kontakt: arasimowicz.alicja@gmail.com;
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 18 i nast. Ustawy Prawo budowlane w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie oświetlenia terenu Szkoły Podstawowej w Radziłowie”, In.271.15.2021 AM prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
    4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
    5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres trwania umowy oraz do zakończenia przedawnienia roszczeń z tytułu należytego wykonania umowy;
    6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości oceny oferty i zawarcia umowy;
    7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
    8. posiada Pani/Pan:
      • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;
      • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
      • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
      • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
    9. nie przysługuje Pani/Panu:
      • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
      • prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
      • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Aneta Mikucka - Referat inwestycji

Data wytworzenia: 2021-10-07

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2021-10-18

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2021-10-07