Wykonanie dokumentacji projektowej
Dotyczy zamówienia do 30 000 euro, realizowanego poza ustawą Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 288)
- ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Radziłów
ul. Plac 500-lecia 14
19-213 Radziłów - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
- Wykonanie dokumentacji projektowej polegającej na zagospodarowaniu terenu wokół budynku komunalnego w msc. Łoje Awisa na działkach o nr ewid. 1577, 1576/2, 1575/2, 1575/1 Gmina Radziłów, w załączeniu mapa do celów projektowych.
- Wykonanie dokumentacji projektowej polegającej na przebudowie budynku komunalnego w msc. Łoje Awissa z przeznaczeniem na świetlicę wiejską wraz z niezbędną infrastrukturą” na działce o nr ewid. 1576/2 w miejscowości Łoje Awissa, Gmina Radziłów, w załączeniu mapa do celów projektowych.
- Dla części nr 1:
- . Zamawiający planuje wykonanie następujących elementów zagospodarowania terenu:
- plac zabaw wraz z jego ogrodzeniem
- parking dla 4 miejsc parkingowych
- tereny zielone
- . Zamawiający planuje wykonanie następujących elementów zagospodarowania terenu:
- Dla części nr 2:
- Projekt przebudowy budynku powinien obejmować:
- wykonanie inwentaryzacji budynku
- wykonanie sali wielofunkcyjnej,
- wykonanie pomieszczenia sanitarnego,
- wykonanie aneksu kuchennego.
- wykonanie instalacji elektrycznej z uwzględnieniem podłączenia instalacji fotowoltaicznej.
- wykonanie instalacji sanitarnej,
- wykonanie ocieplenia budynku wraz z wymianą stolaki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie przbudowy dachu,
- dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych.
- Projekt przebudowy budynku powinien obejmować:
- Dla każdej części:
- Przed przystąpieniem do wykonania dokumentacji należy przedstawić Zamawiającemu koncepcję jej wykonania w ciągu 2 tygodni od podpisania umowy.
- Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana w oparciu o opracowaną przez Wykonawcę i zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcję architektoniczną.
- Wykonanie następujących opracowań i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego:
- kompletny projekt budowlany po 4 egz. dla części 1 i 2,
- szczegółowy przedmiar robót po 2 egz. dla części 1 i 2,
- kosztorys inwestorski po 2 egz. dla części 1 i 2,
- W ramach zaproponowanej ceny ofertowej Wykonawca dokona także jednokrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich przed wszczęciem przez Zamawiającego postępowania przetargowego na wykonanie przebudowy budynku/wykonania zagospodarowania terenu.
- Dokumentację projektową należy sporządzić w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, w szczególności:
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.)
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389 z późn. zm.).
- rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 poz. 462 z późn. zm.).
- Uzyskanie opinii i uzgodnień projektów ze wszystkimi prawem wymaganymi instytucjami
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, co oznacza że Wykonawca składa ofertę na całość zamówienia.
- TERMIN REALIZACJI ZADANIA:
Część 1- do 30. 10.2020 r.- płatne 30 dni po podpisaniu protokołu odbioru i przekazaniu dokumentacji.
Część 2- do 30.04. 2021 r.- płatne 30 dni po podpisaniu protokołu odbioru i przekazaniu dokumentacji.
- OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- być opatrzona pieczątką firmową lub posiadać podane imię i nazwisko Wykonawcy,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP,
- być podpisana przez Wykonawcę (podpis czytelny lub nieczytelny z imienną pieczęcią).
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczyć ofertę osobiście na adres: Urząd Gminy Radziłów ul. Plac 500 lecia 14, 19-213 Radziłów do 21.08.2020r. do godz. 12.00.
- Oferty złożone po terminie (wskazanej powyżej w dacie i godzinie) nie będą rozpatrywane.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie
- Opis kryteriów którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto. - DODATKOWE INFORMACJE
Wszelkich informacji związanych z przygotowaniem oferty udzieli Pan Krzysztof Roman
Metryka strony