Wykonanie dokumentacji projektowej

Dotyczy zamówienia do 30 000 euro,  realizowanego poza ustawą Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 288)

  1. ZAMAWIAJĄCY

    Urząd Gminy Radziłów
    ul. Plac 500-lecia 14
    19-213 Radziłów

  2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    Przedmiotem zamówienia jest:
    1. Wykonanie dokumentacji projektowej polegającej na zagospodarowaniu terenu wokół budynku komunalnego w msc. Łoje Awisa na działkach o nr ewid. 1577, 1576/2, 1575/2, 1575/1 Gmina Radziłów, w załączeniu mapa do celów projektowych.
    2. Wykonanie dokumentacji projektowej polegającej na przebudowie budynku komunalnego w msc. Łoje Awissa z przeznaczeniem na świetlicę wiejską wraz z niezbędną infrastrukturą” na działce o nr ewid. 1576/2 w miejscowości Łoje Awissa, Gmina Radziłów, w załączeniu mapa do celów projektowych.

  3. Dla części nr 1:
    1. . Zamawiający planuje wykonanie następujących elementów zagospodarowania terenu:
      1. plac zabaw wraz z jego ogrodzeniem
      2. parking dla 4 miejsc parkingowych
      3. tereny zielone

  4. Dla części nr 2:
    1. Projekt przebudowy budynku powinien obejmować:
      1. wykonanie inwentaryzacji budynku
      2. wykonanie sali wielofunkcyjnej,
      3. wykonanie pomieszczenia sanitarnego,
      4. wykonanie aneksu kuchennego.
      5. wykonanie instalacji elektrycznej z uwzględnieniem podłączenia instalacji fotowoltaicznej.
      6. wykonanie instalacji sanitarnej,
      7. wykonanie ocieplenia budynku wraz z wymianą stolaki okiennej i drzwiowej,
      8. wykonanie przbudowy dachu,
      9. dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych.
  5. Dla każdej części:
    1. Przed przystąpieniem do wykonania dokumentacji należy przedstawić Zamawiającemu koncepcję jej wykonania w ciągu 2 tygodni od podpisania umowy.
    2. Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana w oparciu o opracowaną przez Wykonawcę i zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcję architektoniczną.
    3. Wykonanie następujących opracowań i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego:
      1. kompletny projekt budowlany po 4 egz. dla części 1 i 2,
      2. szczegółowy przedmiar robót po 2 egz. dla części 1 i 2,
      3. kosztorys inwestorski po 2 egz. dla części 1 i 2,
    4. W ramach zaproponowanej ceny ofertowej Wykonawca dokona także jednokrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich przed wszczęciem przez Zamawiającego postępowania przetargowego na wykonanie przebudowy budynku/wykonania zagospodarowania terenu.
    5. Dokumentację projektową należy sporządzić w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, w szczególności:
      1. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.)
      2. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389 z późn. zm.).
      3. rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 poz. 462 z późn. zm.).
    6. Uzyskanie opinii i uzgodnień projektów ze wszystkimi prawem wymaganymi instytucjami
    7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, co oznacza że Wykonawca składa ofertę na całość zamówienia.

  6. TERMIN REALIZACJI ZADANIA:

    Część 1- do 30. 10.2020 r.- płatne 30 dni po podpisaniu protokołu odbioru i przekazaniu dokumentacji.

    Część 2- do 30.04. 2021 r.- płatne 30 dni po podpisaniu protokołu odbioru i przekazaniu dokumentacji.

  7. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY:
    1. być opatrzona pieczątką firmową lub posiadać podane imię i nazwisko Wykonawcy,
    2. posiadać datę sporządzenia,
    3. zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP,
    4. być podpisana przez Wykonawcę (podpis czytelny lub nieczytelny z imienną pieczęcią).

  8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
    1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczyć ofertę osobiście na adres: Urząd Gminy Radziłów ul. Plac 500 lecia 14, 19-213 Radziłów do 21.08.2020r. do godz. 12.00.
    2. Oferty złożone po terminie (wskazanej powyżej w dacie i godzinie) nie będą rozpatrywane.
    3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
    4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie

  9. Opis kryteriów którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert
    Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto.

  10. DODATKOWE INFORMACJE
    Wszelkich informacji związanych z przygotowaniem oferty udzieli Pan Krzysztof Roman

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Roman - Referat gospodarki komunalnej

Data wytworzenia: 2020-08-10

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2020-08-24

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2020-08-10