Oferta pracy na stanowisku ds. wymiaru podatków z dnia 2018-05-11

Data wydania 2018-05-11
Stanowisko ds. wymiaru podatków

WÓJT GMINY RADZIŁÓW

ogłasza nabór

kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze  ds. wymiaru podatków

Nazwa i adres jednostki :

Urząd Gminy Radziłów
Plac 500-lecia 14
19-213 Radziłów

  1. Określenie stanowiska urzędniczego:
    wymiaru podatków – pełny etat
  2. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. wykształcenie wyższe,
    3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
    4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
    6. nieposzlakowana opinia,
    7. znajomość obsługi komputera na poziomie co najmniej dobrym.
  3. Wymagania preferowane w stosunku do kandydata:
    1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
    2. znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    3. znajomości obsługi komputera, w tym znajomość programów ds. podatków i opłat lokalnych
    4. odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, kreatywność, zaangażowanie, punktualność;
    5. umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres,
    6. umiejętność pracy w zespole,
    7. wysoka kultura osobista.
  4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
    1. bieżące wprowadzanie zmian geodezyjnych do bazy ewidencyjnej,
    2. dokonywanie wymiaru zobowiązań podatkowych
    3. kontrola podatkowa w zakresie podatków i opłat lokalnych, a przede wszystkim podatku od nieruchomości
    4. ścisła współpraca z pracownikiem zajmującym się księgowością podatkową na odcinku realizacji zobowiązań pieniężnych
    5. wydawanie decyzji w sprawach:
      1. przyznawania ulgi inwestycyjnej w podatku rolnym,
      2. przyznawania ulgi w podatku rolnym z tytułu nabycia gruntów
      3. podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego
    6. prowadzenie ewidencji podatników i inkasentów
    7. przygotowywanie aktów administracyjnych z danego zakresu
    8. przygotowywanie danych do projektów aktów dotyczących podatków i opłat lokalnych
    9. przygotowywanie sprawozdań dotyczących podatków i opłat lokalnych
    10. przygotowywanie projektów odpowiedzi w sprawach merytorycznych, skarg i wniosków w zakresie prowadzonych zadań
    11. wydawanie zaświadczeń o wielkości posiadanych użytków i o nie zaleganiu w płatnościach na żądanie osób zainteresowanych oraz organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości,
    12. prowadzenie dokumentacji w zakresie udzielonej pomocy publicznej, w tym terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,
    13. zastępowanie pracownika prowadzącego sprawy z zakresu księgowości podatkowej podczas jego nieobecności
    14. realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta , Sekretarza i kierownika referatu.
  5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

    Praca administracyjno-biurowa, na parterze budynku Urzędu Gminy. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.  Stanowisko pracy z wiązane z pracą przy komputerze.

    Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu.

    Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.

  6. Dodatkowe informacje:

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych , wynosi poniżej 6%.

  7. Wymagane dokumenty:
    1. wypełniony kwestionariusz osobowy,
    2. życiorys- curriculum vitae,
    3. list motywacyjny,
    4. kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    5. kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem   dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, dyplomy, certyfikaty),
    6. kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
    7. zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
    8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest nabór,
    9. oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    10. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw  publicznych,
    11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U.  z 2016 r. poz. 922).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Radziłów lub pocztą na adres:  Urząd Gminy  Radziłów , Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów z dopiskiem „Konkurs na stanowisko ds. wymiaru podatków” w terminie do dnia 24 maja 2018 roku   do godz. 1545.

Aplikacje, które wpłyną  do Urzędu Gminy  w  Radziłowie po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej  Gminy Radziłów  oraz na tablicy informacyjnej UG  Radziłów , Plac 500- lecia 14, 19-213 Radziłów.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Elżbieta Dymecka - Zastępca Wójta

Data wytworzenia: 2018-05-11

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2018-05-25

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2018-05-11