Wpis do ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie

Wymagane dokumenty i miejsce składania
Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji innych obiektów w których są świadczone usługi hotelarskie, nie będących obiektem hotelarskim.

Załączniki:
1. Karta informacyjna obiektu (do pobrania)

W przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą wymagana jest:
- kserokopia zaświadczenia o numerze identyfikacyjnym REGON, wydanego przez właściwy urząd statystyczny,
- kserokopia odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - dla rolników ksero nakazu płatniczego.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Gminy Radziłów, ul. Plac 500 – lecia 14, 19-213 Radziłów, pokój nr 3 codziennie w dni robocze od godz. 730 do 1530.

Termin i sposób załatwienia sprawy
W terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku.

Opłaty
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie - 17 zł.

Sposób odwołania
Nie dotyczy.

Podstawa prawna
✔ Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 stycznia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. nr 188 poz. 1945)
✔ Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),

Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Gminy Radziłów – Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
pok. 3, tel. 86 2737120

Inne informacje
Wpisu dokonuje się na podstawie zgłoszenia do ewidencji obiektów świadczących usługi
hotelarskie. Prawidłowe zgłoszenie zostaje przyjęte i na podstawie danych zawartych we
wniosku, zostaje założona karta ewidencyjna obiektu hotelarskiego lub innego obiektu
świadczącego usługi hotelarskie.

Wykreślenie obiektu z ewidencji
Organ prowadzący ewidencję dokonuje z urzędu wykreślenia obiektu z ewidencji, jeżeli:
• przedsiębiorca zaprzestał na okres dłuższy niż 1 rok świadczenia usług hotelarskich,
• przedsiębiorcom świadczącym usługi hotelarskie w obiekcie była jednostka organizacyjna, która uległa likwidacji,
• przedsiębiorca zmarł, a jego następcy prawni nie zgłosili zamiaru świadczenia usług hotelarskich w obiekcie,
• obiekt przestał spełniać wymagania sanitarne lub przeciwpożarowe, lub inne, określone odrębnymi przepisami,
• przedsiębiorca uzyskał decyzję o zaszeregowaniu obiektu wpisanego do ewidencji prowadzonej przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) do rodzaju i nadaniu kategorii podlegającym wpisaniu do ewidencji prowadzonej przez marszałka województwa.

 

Metryka strony

Udostępniający: Anna Bagińska

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Kadłubowska

Wprowadzający: Katarzyna Kadłubowska

Data wprowadzenia: 2012-03-05

Data modyfikacji: 2012-03-05

Opublikował: Katarzyna Kadłubowska

Data publikacji: 2012-03-05