Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew(a)
Miejsce załatwienia sprawy
- Urząd Gminy Radziłów ul. Plac 500 lecia , 19-213 Radziłów, Referat Organizacyjny Gospodarki Komunalnej
Wymagane dokumenty
- Właściciel (osoba fizyczna) usuwając drzewo na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej dokonuje zgłoszenia.
Zgłoszenie jest wymagane, gdy obwód pnia na wysokości 5 cm przekracza:
- 80 cm – w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz klonu srebrzystego,
- 65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego,
- 50 cm – w przypadku pozostałych gatunków drzew.
Zgłoszenie musi zawierać:
- imię i nazwisko wnioskodawcy,
- oznaczenie nieruchomości, z której ma być usunięte drzewo,
- rysunek lub mapkę określającą usytuowanie drzewa na nieruchomości.
W zgłoszeniu należy także podać ilość oraz w miarę możliwości gatunek drzew, które są planowane do wycięcia.
Gdzie odebrać formularze:
- Urząd Gminy Radziłów, ul. Plac 500 lecia 14, 19-213 Radziłów, pok. Nr. 3a, tel. 86 273 71 20, BIP Urzędu Gminy Radziłow
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
- Po złożeniu zgłoszenia przeprowadzana jest w ciągu 21 dni wizja terenowa w celu oględzin drzew lub krzewów.
Inne wskazówki, uwagi:
Zgłoszenie nie jest wymagane na usunięcie drzew, których obwód pnia na wysokości 5 cm nie przekracza:
- 80 cm – w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz klonu srebrzystego,
- 65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego,
- 50 cm – w przypadku pozostałych gatunków drzew.
Metryka strony