Ogłoszenie nr 375728 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Radziłów: Sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni olejowych Gminy Radziłów na lata 2017-2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 346516 - 2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radziłów, krajowy numer identyfikacyjny 54224400000, ul. Plac 500-lecia  14, 19213   Radziłów, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 862 737 110, faks 862 737 111, e-mail gradzki@gminaradzilow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.ug.radzilow.wrotapodlasia.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni olejowych Gminy Radziłów na lata 2017-2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
Ing. 271.10.2016 ŁG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w maksymalnej ilości 150 000 litrów. 2. Olej opałowy musi posiadać właściwości fizyko-chemiczne określone w Polskiej Normie „PN-C-96024:2011 Przetwory naftowe – Oleje opałowe” dla gatunku L-1, tj. nie gorsze niż: Właściwości Jednostki Zakres Minimum Maksimum Gęstość w temperaturze 15º C kg/m3 - 860 Wartość opałowa MJ/kg 42,6 - Temperatura zapłonu ºC 56 - Lepkość kinematyczna w temperaturze 20 ºC mm2/s - 6,00 Skład frakcyjny: do temperatury 250 ºC destyluje do temperatury 350 ºC destyluje % (V/V) - 85 <65 - Temperatura płynięcia ºC - – 20 Pozostałość przy koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej % (m/m) - 0,3 Zawartość siarki % (m/m) - 0,1 Zawartość wody mg/kg - 200 Zawartość zanieczyszczeń stałych mg/kg - 24 Pozostałość po spopieleniu % (m/m) - 0,01 Barwa - czerwona* * Parametry znacznika oraz barwnika czerwonego zgodne z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1054). 3. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oleju opałowego o parametrach wskazanych w cz. III ust. 1 SIWZ do następujących lokalizacji na terenie Gminy Radziłów: budynek Urzędu Gminy w Radziłowie - ok. 7 000 litrów – w okresie 1 roku b) budynek Biblioteki Samorządowa w Radziłowie - ok. 2 000 litrów – w okresie 1 roku c) budynek Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Radziłowie - ok. 32 000 litrów – w okresie 1 roku d) budynek Szkoły podstawowej w Słuczu - ok. 7 000 litrów – w okresie 1 roku e) budynek użyt. publ. po Szkole Podstawowej we Mścichach - ok. 2 000 litrów – w okresie 1 roku 4. W związku z planem zawarcia umowy na dostawę oleju opałowego do w/w miejsc na okres trzech lat łączny wolumen dostaw w latach 2017, 2018 oraz 2019 szacuje się na około 150 000 l. 5. Wielkość dostaw jest wielkością szacunkową oraz obrazuje średnie zużycie wyliczone na podstawie zużycia z lat poprzednich, co oznacza, że wielkość dostaw może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb (np. ze względu na panujące warunki pogodowe). Zamawiający zakłada, że wahania wielkości dostaw nie przekroczą 20%. 6. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania oleju opałowego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia transportem kołowym oraz do poniesienia wszelkich kosztów związanych z transportem przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca jest obowiązany do wliczenia kosztów transportu do ceny złożonej w ofercie. 7. Dostawy będą realizowane po każdorazowym zgłoszeniu przez wyznaczonego pracownika Urzędu Gminy Radziłów (telefonicznie). W przypadku gdy okres zamówienia obejmuje dzień wolny od pracy dopuszcza się przedłużenie terminu o kolejne 24 godziny. Wykonawca gwarantuje stałą dobrą jakość oleju o parametrach zgodnych z przedłożoną ofertą. Przy każdej dostawie wymagana jest potwierdzona kopia świadectwa jakości, wystawionego przez producenta dostarczonej partii oleju. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonego oleju Zamawiający niezwłocznie powiadamia Wykonawcę oraz sporządza protokół reklamacyjny. 8. Olej opałowy należy dostarczać autocysterną zaopatrzoną w pompę rozładunkową z legalizowanym urządzeniem pomiarowym oraz przewodem rozładunkowym i złączkami dostosowanymi do otworów wlewowych zbiorników paliwa będących w posiadaniu zamawiającego. Dostawy będą rozliczane na podstawie wydruku z ilości rozładowanego paliwa. 9. Sprzęt do transportu kołowego – autocysterna powinna posiadać aktualne badania techniczne odpowiadające wszelkim wymogom zezwalającym na transport paliw płynnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT357000
Walutazłoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.T.H.U. PRYMA 1Hanna Gosk,  pryma1@poczta.omet.pl,  ul. Al. Legionów 147 F,  18-400,  Łomża,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 430500
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki